Dag 1 pressentation om mig.

tja!
jag heter saga. som om ni inte visste det.
nää men.
jag bor i hå city (där det finns en känd julmarknad, och en cool saftfabrik inte dåligt.),
i ett rött hus med vita kanter. typ..
på en gammal bonne gård.
jag bor med min bästa pappa någonsin, och min bror. vilket kan va jävligt jobbigt.
(dom är lixom killar. gaaah!)

jag fyller år den 25 januari, och då blir ja 15 :]
jag går i skolan på kilafors, åh det duger väl.
jag är 168 cm lååååååång... och jag hatar det.
jag väger 55,3 KG exakt, och jag hatar min kropp.

Mitt liv har varit jobbigt, sen min mamma blev psyk sjuk.
jag utnyttjade nästan aldrig att gå åh prata med någon, så jag höll allt för mig själv.
vilket inte va så bra.
jag har ärr på min vänstra hanled efter att jag har skärt mig, och jag hatar dom.
anledningen till att jag har skärt mig är att jag tyckte så synd om mig själv, jag hatade mitt liv. och ville bara försvinna.
jag dränkte mina sorger i smärta. (det låter sjukt. men det är sant.)
jag var ganska ensam, och hade inte så mycke kontakt med omvärlden.
min mamma var så sjuk, och allt bara sket seg mer åh mer.
jag satt bara och längtade efter någon som skulle bry sig om mig, älska mig och tala om för mig att jag va viktig.
jag förstog inte att folk brydde sig om mig, eller att de va rädd om mig helt enkelt.

nu har jag äntligen det. eller äntligen fattat det.
den som bryr sig om mig, den som älskar mig och den som talar om för mig att jag är viktig.
jag har min bästa pojkvän.
jag har min syster som alltid ställer upp.
och jag har mina underbara vänner. <3

det va väl iallafall det mesta om mig. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0