dag 15, mina drömmar

Mina drömmar kan man tolka olika.
så jag skriver båda.

jag drömmer om att bli en kameraman för tv 4!
(eller kanske kamerakvinna, det spelar inte så stor roll)
filma massa olika intressanta program, eller roliga filmer!
och äga ett litet stall, med någon islänning, å någon annan ras!
sen vill jag gärna vinna 499958274382018093 miljoner, flytta till hollywood men jocke, (vi har planerat det very mutcho! :D ) och bli hollywood fru :)

mina drömmar när jag sover handlaR oftast om annah alme.
( http://annahamandalme.devote.se/ )
jag vet inte varför jag drömmer om henne, men det gör jag nästan jämt.
det är ganska jobbigt. men jag saknar väl henne.
och då blir det så.

om jag inte drömmer om annah, brukar jag drömma om en islandshäst.
huhu, det låter som om jag är störd. men ah.
han är guld fux, med strimmbläs.
SJUKT FIN.

eller så drömmer jag om jocki pocki<3


bilder från google!

Kommentarer
Postat av: annah..

Jag drömmer om dig nästan varje natt, om våra minnen och dig.

Jag älskar dig, och saknar dig så jävla mycket..

2010-12-23 @ 12:56:54
URL: http://annahamandalme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0