dag 20, denna dag, för ett år sedan

idag, för ett år sedan..
åkte jag ner till västerås och träffade en internet kompis.
jag hade pratat med honom i ca 2 år, och vi träffades då den 28:e december 2009.
så jag va med honom hela dagen.
åh, det va massa folk som sa att jag va fint klädd, och att jag hade fina ben!
HAHA.
åsså va det en gubbe som sa:
men vilka kläder!
och hans barn svarade:
ja men pappa, hon är ju emo. ._.
åsså gick dom iväg.

det va på den tiden jag va AS cool :]

idag, den 28;e decemder sitter jag och fryser ihjäl här hemma.
alldeles ensam.
eller inte ensam, doris och missan ligger i sängen med mig också.
men dom säger ju inte så mycket.. :<

idag händer det väl ingenting, funderar på att dra upp till stallet och fixa lite..
så det är klart tills vi ska köra lill chicko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0