Dag 3, min familj

Jag bor ju med min pappa, som heter anders, och är typ.. 43 år gammal.
han kallas för daddy cool, eller pajen. (per anders jonsson)
han jobbar som snickare i edsbyn och är världens bästa pappa som finns i hela universum.

sen har vi min stora browr.
lång-sam<3
han går estetiska första året, och är världens teaterapa!

allra käraste syster!
hon är mitt stöd. hon är mitt allt.
hon har hjälpt mig med mycke här i livet. hade inte hon hjälpt mig, hade jag inte varit den jag är idag.
om hon inte funnits;
hade jag skurit sönder mig, jag hade förmodligen haft annorexia, och mått så dåligt att pappa inte orkat med mig.
hon har talat om för mig vad som är rätt, och vad som är fel.
hon har lärt mig vara en schysst människa.
hon har fått upp mig på vägen igen. du betyder så sjukt mycke för mig.
och jag är så jävla glad över att jag har dig!
jag älskar dig. puss puss puss.

till sist min morsa.
mamma är arbetslös, och kommer alltid vara det.
hon bor på granberg, och är tillsammans med en snubbe som heter jens.
(varför vet jag inte..)
hon har inte riktigt varit min mamma. bara de tiden jag växte upp.
allt förendrades när jag va 7 år. och hennes sjukdom bröts ut.
ingenting blev som vanligt, och jag har varit med om så mycket som har gett mig minnen för livet.
sånna där hemska som man bara vill glömma.
aja. hon är oftast ganska snäll. och försöker bry sig.

joakim tillhör också min familj.
enligt mig iaf.
men jag skriver om honom sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0