dag 6 min dag i detalj

ah, jag vaknade klockan ett i natt, av att jag kände att nått va fel.
(jocke hade inte ringt åh sagt godnatt)
jag gick ner åh drack vatten, sen gick jag och la mig igen.
jag vaknade halv 7, och klev upp åh fixade mig.
efter att jag hade fixat mig gick jag som vanlogt ut med dorran horran, sen drog jag till bussen.

jag började halv 10 med engelska.
och det va den enda lektion jag hade idag.
vid 11 gick jag ner till källaren och tränade till jul showen, som kommer bli jätte kul!
åsså fortsatte vi träna tills kvart över 3.

skit kul!

nu sitter jag här. och fryser. det är fan svin kallt ute. :(
ska snart sticka upp till hästarna med stina.
funniii. jag kommer frysa ihjäl.

ni får en fin bild på mitt favorit plagg till jul showen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0