tjugonde december

jag är så jävla smart.
när jag vaknade i morse
tänkte jag; fan va ljust det är ute.
sen ser jag att min mobil inte ringt! och klockan va halv 9. så jag missa bussen rejält.
BRA SAGAAA!

så farmors söta gubbe fick skjutsa mig till skolan :]
sov morgon är också bra! <3


tränade på julshowen tills lunch, och sen åkte jag till stallet och fixade lite där.
gick hem, och tog på mig täckbyxer och reflexer och gick slingan med doris!
dryga hund jävel, jag älskar dig.
efter det så plocka jag undan lite i köket åh hallen och hängde massa tvätt.

nu sitter jag här typ, helt smaschad.
ska snart till bollnäs och kolla på någon föreställning som sam är med i.
skoj skoj (flåt älckling! (a)


Sportlife, Hisingen

Två tjejer ~16 står i omklädningsrummet och pratar livligt.
Tjej 1: Du tänkte ju säga till Martin att han är bög!
Tjej 2: Men det är väl inte elakt?
Tjej 1: Jo, han kanske inte har kommit ut ur garderoben än.
Tjej 2: Asså… va fan är det för jävla garderob alla bögar sitter i?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0