29:e november 2010.

hej.
idag har man blivit kallad slampa av frididsgårds snubben sprättis.
han har också saGT att jag kommer få köns sjukdommar. kul lixom?
tack. jag lita på dig.
åsså kommer du åh förstör allt. jag hatar diiiiiiig.

min säng brakar typ 24/7. och det är jätte hemskt. snart kommer jag sova på golvet. mys<3
undra vart dorran ska sova då. eftersom hon oftast ligger under sängen.
(om hon inte är orolig eller allmänt kelig. då ligger hon med mig :))

just nu sitter jag med jenny och gosar.
hehuheu. jag stack hem från skolan för att sprättis är dum i huvet. och jenny följde med mig hem<3
jag älskar dig!<3

nu ska vi gå till julmarknan och smaka hånung.
och äta upp alla salta pinnar. huhu<3

ballaballa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0