egentligen är jag inte nå förvånad

go kväll.

jag har nyss städat mitt rum. medans annah höll mig sällskap.
och då såg jag att jag hade en bok som skulle lämnas in första november. pinsamt.. :c
vad händer om man lämnar den tre dagar försent?..

aja. idag har jag åh annah busat. och lagat mat 8D
eller lagat å lagat. vi hitta köttfärssås i frysen. så vi tinade upp det och kokade spaghetti. jävligt ansträngande.. (a'
och så baka vi niggers som efterrätt.
fan va jag älskar negerbollar... :)

aja. håller på att lägga in massa bilder på doris, sen hon blev duschad i morse :)
det spöregnar ute.. och jag gruvar mig för att gå ut med henne.
för hon kommer bli så jävla skitig igen! :(

före:

i duschen:

efter: (failade med att svansen va nere..)

efter igen: (med svansen uppe! :))



På zoo:
- Titta mamma, den där apan ser ut som faster Rut.
- Fy, så säger man inte.
- Men apan förstår väl inte vad jag säger?
haha, åh fan va många roliga historier jag har hittat nu! så åh. nu jävlar :)

nu ska jag tvätta, rensa tvätt, vika tvätt, och diska av diskbänken.
sen ska jag fota, och efter allt det drar jag till mamma medans pappa bowlar.

[Ha de :) ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0