filidutter in my heart.

halåder.
för det första så ska jag tala om för er hur mycket jag älskar filidutter.
ååååhåhåhå. dom är så jävla goda. så jag håller på att dö.
jag äter alltid så många så jag får sår i hela käften.
och jag kan endå inte sluta!
är det bara jag som älskar dom? ;o



nä men.
idag va det skola igen. det va väl ganska okej egentligen. det va ju kul att träffa alla mina kära vänner.
det som va roligast idag, (om man inte räknar med råttbajsen jag hitta i min sko på svenskan... :( ) så va det att jag fick höra att det va nån jävel i 6an som hade gråtit för att jag hade snackat skit om henne.
men.. det som va lite lusstigt är att jag inte har en aning om vem det är.
chill. jaooo.

nu sitter jag i sängen.
typ som alltid... :c
och väntar på att tiden ska gå. ikväll är det svenska hollywood fruar! [big red fucking heart]
jag älskar det programmeeet!!!1

men aah.. vi hörs sen.


- Varför ser du så ledsen ut?
- Jag har just läst en bok med ett mycket tragiskt slut.
- Vilken bok då?
- Min bankbok...


- Varför kör inte tåget?
- Vi väntar på ström.
- Kan inte han ta nästa tåg?


Kommentarer
Postat av: annah.

När jag hade köpt fillidutter, du bah: Annah, dom där är ju skit äckliga!

Jag: Näe, tycker dom är ganska goa jag :)

Du: Få smaka en då!.........Mmmh, dom var ju goda :)

Jag: MEN JAG SA JU DET! ;D

2010-11-08 @ 19:31:35
URL: http://annahamandalme.devote.se/
Postat av: Muhu..

hm, jag tror jag vet vem som gråtit.. :/



Hahahaha, men jag vågar inte berätta, då får jag nog henne hack i häl. (a'

2010-11-08 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0