för att jag är så jävla lat.

jag har inte pallat blogga den senaste tiden.
för att det är så jävla jobbigt just nu.
"just nu"
det är fan alltid jobbigt.
och det är jobbigt att man alltid ska tycka att det är jobbigt.
för att ingen annan sitter i samma situation som jag. varför ska just jag vara beroende av uppmärksamhet?.
får inte jag stöd och uppmärksamhet så klarar jag mig inte.

jag vill inte vara mig.
jag är inte nöjd med mig själv, eller med hur jag ser ut. hur jag beter mig, eller hur jag klär mig.
jag har tappat bort mig själv. och jag vill inte att det ska vara så.
hur fan hittar man sig själv?.

jag mår inge bra.
men det gör inte mig något. för jag klarar mig endå.
det är ju så.
men endå.. så kan jag bli så ledsen. och jag blir så ledsen på mig själv för att jag gråter.
jag vill inte gråta. det är fegt.
inte att gråta. men att just jag alltid ska göra det.


sen är det värsta att ingen bryr sig.
jag vill att nån ska bry sig om mig.. faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Bara så du vet, Saga, så bryr jag mig.

2010-11-19 @ 22:22:49
Postat av: lisa.

jag bryr mig ? ..

jag älskar dig

2010-11-19 @ 23:32:47
Postat av: annah.

Jag bryr mig, så jävla mycket! Men du verkar inte fatta det..

jag älskar dig.



och jag kan ju säga att det är inte bara du som är uppmärksamhets beroende...

2010-11-20 @ 11:46:22
URL: http://annahamandalme.devote.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-11-20 @ 12:04:14
Postat av: Jessica

men dummhuvve jag bryr mig! du betyder så sjukt mycket för mig, hör av dig om det är nåt.. Finns ALLTID för dig.. Älskar dig <3 puss

2010-11-21 @ 16:34:27
URL: http://yessicaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0