fuck of and die. :]

det svider i mina ögon.. fortfarande.
det har svidit sen igår kväll.. :(

aja. synd om mig.

idaaaag ska jag tolka med jenny och hennes sessan :)
hoppas jag. haha. hon kanske skenar iväg med oss eller nånting. vi får väl se!
det blir spännande (a

idag är det fredag också. och det innebär att det är... FREEEDAGSMYYYYYS. <3
jag vill ha fredagsmys med min jjockeppocke. men deh får jag inte...
eftersom han skulle te sin mamma. :c

*sädelisadface*

nu går fredagsmys reklamen på spotify på tal om det :D
jag älskar den låten <3

aja.
det kommer roliga bilder på tolkningen ikväll. hejdaaa!

- 84:an, ni har permis i 24 timmar och så är ni borta i två dygn.
- Jo det var så att min fästmö låg i badkaret när jag kom hem.
- Men det tar väl inte två dagar för henne att bada?
- Nä, men det tog två dygn innan uniformen torkade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0