hej :] <-- fan va fin rubrik!

HAHA TJENARE.

idag hittade jag min försvunna wannabe björnfitte mössa! :'D
den är så jävla ful, och så jävla skön.
fan va jag älskar den :')

ah. det va väl det jag tänkte skriva och berätta om.
vi firar att jag hittade den med lite roliga historier :)

 

Putte visar sitt nya hem för några av sina vänner.
- Jag har inrett det helt efter eget huvud.
- Ja, det verkar lite tomt.


Hos frisören:
- Ska jag ta med maskinen där bak?
- Nej tack, men gärna i nacken.


- Hörde du mitt föredrag på radio i går?
- Nej.
- Det var tråkigt.
- Ja, jag anade det.


- Vad skall er pojke bli fru Andersson?
- Vi hade tänkt sätta honom i slaktarlära för han tycker så mycket om djur.


Hos frisören:
- Ska jag kamma bena?
- Nej, det behövs inte, jag har inte så mycket hår där.

 

[slut]


Kommentarer
Postat av: Angelica♥

Klart du får (a)

2010-11-04 @ 21:01:13
URL: http://slostickanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0