nu är klockan 10:50

godmorgon?..
fast egentligen är det inte morgon längre. inte för mig iaf.
det är lov. och alla har sagt att man ska sova på lovet. jag med för den delen.
MEN. sover jag länge? NÄ. det gör jag inte.
la mig rund halv tolv igår. och vaknar klockan åtta?! jävligt kul.

aja. nu sitter jag i sängen och funderar på vart livet är på väg.
har nyss duschat dorran.
så det luktar blöt hund i hela huset. fyfan :(
och det neggativa är att jag inte har schampo för vita hundar. för det är så jävla dyrt! så hon blir inte så mycke vitare.. :( men doris den jäveln hade satt sig i lera och kliat sig när vi va ute och gick.
typ jaa! jätte bra! du är bara vit. men annars så! :D
söta bilder på henne under duschningen kommer senare :)

idag vet jag inte riktigt vad som händer.
tror jag ska hitta på någonting med annah. och man vet ju aldrig vad vi kan hitta på förnånting.
jag känner för att baka nånting. åh fan va gött. jag hoppas att annah är på! (a)

BTW. ni måste fan kolla mina skor. hur går jag egentligen? :'o
jag har haft dom i ca två månader. och nu är dom helt slut. vafan gör jag med mina skor egentligen?.. ^^


Vad gjorde blondinen när hon hörde att 90% av alla olyckor inträffar i hemmet?
- Flyttade.

Vad kallar man 4 blondiner liggandes på marken?
- Luftmadrass.

[hare gött :)]

Kommentarer
Postat av: :>

Sådär blir mina å, efter typ ett tag.



Mysigt. :p

2010-11-03 @ 11:23:12
Postat av: pim

HAHAHAHAHAHA, jag älskar dina skämt :c <3

2010-11-03 @ 11:38:58
Postat av: annnnahhhh!

Söt kommentar! ;)<3

2010-11-03 @ 13:24:32
URL: http://annahamandalme.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0