saga goes ego! yeeäää :]

hejhejhej

sitter i soffan och väntar på mat!
är fan hungrig jag :(

idag har jag faktist varit jävligt duktig.
jag har städat hela huset! det innebär att:

*plocka undan massa små saker i alla rum.
*diska
*damsuga
*tvätta
*plocka undan ännu mer små saker.
*vika in tvätt. sortera tvätt och tvätta ännu mer!


plus att jag har varit ute och busat med dorran, och hunnit vara en sväng hos mamma :]
jaae dukigt ja :)
det känns bra faktsikt.
jag behöver inte ha dåligt samvete för att pappa måste hämta mig efter jag varit med jocke heller.!

btw. här kommer det 3 bilder på hur jag ska ha luggen.
ni får ju gärna säga vilket håll ni tycker att den ska ligga åt. :)

luggen åt vänster:

luggen åt höger:

och höger igen:


huhu. ha en fin kväll!

btw. älsklings jocke, du är guld värd. jag älskar dig. du är bäst!

Kommentarer
Postat av: gabriellafrisk

spelar ingen roll, du är fin ändå :)

2010-11-04 @ 18:07:50
URL: http://gabriellafrisk.blogg.se/
Postat av: Annahhhh

Du är fin hur du än gör, men håret blev finare med luggen åt höger :)

2010-11-04 @ 18:48:14
URL: http://annahamandalme.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0