varför? >:

asså. jag får damp.
jag kan inte sova längre än till nio.
det är fan helt cp stört.. :(
VARFÖR ÄR DET SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ?..

idag är det fjärde november 2010.
vilket innebär att världens bästa syster fyller 22 år. <3
grattis, älskar dig!

nu sitter jag här och kollar på film, och dricker varm o'boy med grädde i.
åh kärlek. så jävla gött.<3
(jag låter som världens onyttigaste människa. och ja. det är jag. hoppas bara inte att jag kommer bli tjock.. ): )
btw. det ligger två as goa skorpor där också. (a)


  1. - Pappa, mjölken går ut i morgon.
    - Då får vi väl låsa in den då.

  2. - Är det sant att din hund kan räkna?
    - Ja, han är väldigt förtjust i matte. :(
[sluuut. (: ]

Kommentarer
Postat av: Sis

Älskar dig :)

2010-11-04 @ 10:00:29
Postat av: annah.

Åh, grattis Sanna<3

2010-11-04 @ 10:38:07
URL: http://annahamandalme.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0