wiiie!

woho!
tack till världens bästa jenny som hjälpte mig åh fixa bloggen.<3
så nu börjas det igen!

vi firar det med massa roliga historier, och lite bilder :)
ful stjärnaa


En tjej ~12 kommer fram till en kille i samma ålder som står vid sitt skåp.
Tjejen: Are you ready?
Killen: No I am.
En stunds tystnad.
Tjejen: "No I am"…? Det heter "no I'm don't"!
Killen: Meh ja jaaa. Jag är inte så bra på engelska.
Tjejen: Inte jag heller…


typ världens pucko hund som jag älskar så otroligt mycke!§

En kille ~20 står i kassan vid McDonalds och beställer av ett kvinnligt biträde ~22.
Killen: Två cheese, tack!
Biträdet: Det blir 20 kronor.

Hon hämtar två cheeseburgare och ger dem till killen.
Biträdet: Varsågod. Smaklig måltid!

Killen: Det har jag svårt att tänka mig men något måste man ju äta…

Två tjejer ~20 pratar om en gemensam bekant.
Tjej 1: Jag fattar inte att hon inte lämnar honom om hon blir slagen.
Tjej 2: Jo, men de har ju valt att gifta sig så då får hon stå ut med det.
Tjej 1: Jo, det är väl så, därför fattar jag inte att folk gifter sig.
Tjej 2: Ja, jag menar vem vill bli slagen.

Två tjejer ~16 står och tittar på en Rolling Stones-tröja.
Tjej 1: Den här är snygg.
Tjej 2: Åh, den här har jag! Jag älskar Guns N' Roses!


hihi bäst.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0