älskade kent

tjännare tjännare. jag har setat i en ca en timme, och skrivit ner mina favorit låtar med kent.
kent kent kent kent<3
ah, och det är dom följande här neran för.
jag har aldrig älskat något band så mycke som jag älskar kent. kent är lixom allt.
allt som finns inom min musik värld. jag avgudar dom. så jävla mycke.
och min största dröm är att få se dom, live. få joakim att titta mig i ögonen. åh. fyfan.
jag skulle dött.

Mary Shelleys dröm, syr en sick-sacksöm. över allt som vintern gömt, över allt som hjärtat glömt.
500 mil i snön, ett UFO över sjön

du rör dig frammåt nu. bara en sekunds betenketid. rakt mot portar som tycks vagga sig till sömns.
och hon säger det så mjukt. som om hon pratar till ett barn. som om hon var äldre än du. du hittar inget här. bara ögonblick när man förlorat sitt grepp om tiden.
du spelar för mitt lag. ett proffs på rätt possition.
jag bara letar letar letar letar letar letar letar efter dom ögonblick när inget kan tränga igenom.

det fans inget där egentligen att fly från. bara inget mer att ge.
först när regnet kom, förstog jag nått var fel. över en stilla skakning, under gatorna långt ner.
det fanns inget där att fly från. det fanns ingen tid att be.
det fanns inget där att säga, det bara blev som det blev.
det blev en ensam lång väg hem. det blev en ensam lång väg hem.
en isig vind över vattnet bär, ett eko från dom dödas värld. en hälsning från ett svart fult hånfullt hav.
jag vill ha dig vill du vara min? jag vill ha dig jag är din jag är bara din.

om jag hade lite kraft kvar att ge dig, om jag hade lite hjärta att dela med mig. om jag hade lite kärlek så va den till dig. ja den var till dig.

brinn pengar brinn, jag lovar du betyder nånting. du orkar ta dig igenom det här. du räckertill så var den du är.
brinn pengar brinn. jag vet att du är värd någonting. du är hoppet i ett iq fritt land. du är drömmarna jag drömmer ibland. visst känns det som att kärleken väntar?
brinn hjärtat brinn, du vet du kan förändra allting.
brinn hjärtat brinn, vår fiende är rädd om sitt skinn. det räcker med en gnista, ett blåss. dom skulle vilja vara som oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0