fan vad kallt det börjar bli!!

hummhumm. fan va less jag är på att det är så fittigt kallt ute.
äre bara jag eller? :(
det är fan oktober jue. då ska deh va mysigt höst väder. inte kallt å fult.
blö!

när jag kom till skolan idag möttes jag av mitt söta skåp som var kladdat med "fitta" på.
väldigt kul! och jag som nyss fått bort alla som skrivit tönt.. :c
sjiqjiqcj dö åt er era jävla mongon.


just nu. i denna sekund. sitter jag och lyssnar på kent, myspyser med dorrään, och kollar runt lite.
ska snart ner å käka nånting, ringa jockepocke och sen blire stallet.
jag och stina ska ut och fräsa lite med lillis och siggy. fett mys.

snyggaste bilden på min outfit idag.
jag kände mig lite ball med playboy bälte. fast så ball var jag nog inte.



såg två tanter som gick utanför bibloteket idag också.  dom va typ.. as gammla!! och då kom jag å tänka på mig å jenny.
det där är vi om några år stumpan.<3


Vilket djur är starkast?
Svar: Snigeln, för den bär sitt hus på ryggen!


[slutt]

Kommentarer
Postat av: Jääny

Haha, naww, ja det är det!<3

2010-10-25 @ 21:11:50
URL: http://jennybeerglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0