fin fin eftermiddag!

hejhej. halå halå.
only girls in the world!!!(8) jäjä!

sitter i sängen och gluttar runt lite på olika bloggar, bdb å fejbuk.
intresssssant.

vi har mega fet hål på torsdagar, så jag mallan å rebecca satt å jobba massa matte under den tiden. så vi slapp gå på matte lektionen efter lunch. så vi slutade kvart över 12. så jävla skönt! :)

världens ceppo bild på vad vi gjorde på non idag. nån jävel som ser va det ska föreställa? ._.
det va iaffal en ringklocka.
fan va vi höll på med de där sladdarna!


om typ, nåra timmar kommer jenny och lakko gubben hit!
då blire massa bus med hundarna. så det kommer mer om det ikväll. :D
och om jag lyckas, ska jag å jenny baka negers ikväll. jag kan inte släppa det där med negerbollar. fyfan vad jag är sugen på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(!!!)
och jag såg på fejjan, att det fanns en "negerbollens dag" åh. jag joina på dirr!

Vad säger en blondins blygdläppar till varandra innan en veckas semester på Mallorca?
- Vi ses om en vecka !!

ha en fin eftermiddag. (hihi, va trevlig jag va :))
[ett lyckligt slut]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0