hallå i sockerskålen

nu sitter jag här igen.
instängd i mitt kalla gröna rumm, och lyssnar på underbar musik.
som vanligt då alltså..
pappa sa häromdan, att man ska lyssna på den musik man tycker är bra. och det stärkte mig.
chill.

älskade underbaraste världens bästa pojkvän joakim jonsson snyggaste snuttigaste BÄSTA PERSONEN SOM FINNS har nyss åkt hem.. och allt känns tomt igen.
fortfarande som vanligt då..

idag, va lisa åh jenny plutti gulliga och gav mig masssa plast handskar som jag kunde fylla varm vatten i. det va snelt<3
det är typ det jag har gjort idag.
OCH klarat tyska provet.  vilket som betyder saga goes ledig i mårgon on tha inläsningsdag.

mitt allt får stå för dagens bild. eftersom jag älskar dig mest av allt! <3


-vad gjorde världens vigaste man?
-jo han kröp upp i stjärten och försvann!


[slut(a)]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0