hej å hå i strumphålet

wtf.
imorse vaknad jag av att sanna fick ett medelande på sin jävla gammla telefån ._.!
klockan va 08:18!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och då va jag tvungen att kasta mig upp. (ifall att de skulle gå te farmor och fika utan mig)

och jag kände att jag blev jävligt pissnödig. (för jag orkade inte kissa när jag kom hem från tranan igår.) och när jag väl kommer in på toan... så har sanna den jäveln gjort slut på toapappret.
så jag va tvungen att gå ner.. jobbit ju.

resten av dagen tillbringa jag med älsk, syster, morsan, jens (momedod momenonsos) och browr.

humm.
jaa, nu sitter vi tha hål familj, och gluttar tv.
mys pys.
bild sen tranan igår. (jocke vela se hur mitt hår såg ut. så endast för dig bejbyyyyyyy)

mer än så vare inte.

- I går tog vår elva månader gamle son sina
första 25 steg.
- 25?
- Ja, han ramlade ner för trappan!


[slut för idag, tack för idag. adjö.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0