hej alla fans!

tjatjatjatja.

jag vet att min blogg ser ganska... lätt gjord ut. och jag hatar det.
jag ska göra om headern, och ändra bakgrund och lite så.
jag har gjort en liten planering på ett papper.
så om nått tag ska jenny komma och hjälpa mig att fixa så det blir som jag vill ha det!

en väldigt viktig sak:
det är ca minst 25 som läser min blogg varje dag.
(om jag lägger upp länken på bdb)
MEN
det är inte en jävel som kan slänga in en söt liten kommentar?!
ÄNDRA PÅ DET ERA SNOR-KRÅKOR :C
det ser ju ut som om ingen tittar på den ffs!

aja. idag har syster haft partaj.
eller typ ett vanligt släkt fika. men massa tråtor och kaker å grejjer. jävlar va saga har käka kaka!
och ätit godis! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! D:

och nu sitter jag, som vanligt och lyssnar på kent (<3<3<33<3<3<33<3<3<3) och skriver lite smått, samtidigt som jag kladdar på nya headern.
fan va min blogg kommer bli snygg. :D

jag ska även göra en snygg liten hejdå bild, som man lägger ut efter varje inlägg.
;; <--(flirtande smily på msn!)

[hejdå alla fans!]



Kommentarer
Postat av: Linda

Klaga inte på designen som jag har gjort :P

2010-11-01 @ 15:17:10
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0