hejhej, halå dagboken

åh fyfan. det är ju söndag idag.
jobbigt va? jobbigt va? jobbigt va?
änyweys.

idag har man varit så där jävla cool och stetat å läst min häst tidningar.
enda tills jocke sa att han skulle komma te mig. (inom 20 min)
och då va deh a little bit paniik.
(jag hade nämligen inte riktigt räknat med att han skulle komma :( ) så där satt jag i glasögon..(!!) och värsta sunk.
och mitt rum va as stökigt.
men jag hann endå städa, fixa mig och borsta tänderna, innan han kom :''')

så resten av dagen, åh kvällen har tillbringats med älsk<3
haha, vi är så busig vi.<3

det blir en fin liten frost bild. efter som att deh är lite kallt ute nu :3


-vetu vad det står i de norska trafik rondellerna?
-nej?..
-max 6 varv!

[slut på det roliga]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0