hejhej hemskt mycket hej

söndag.
fan va värdelöst.

allt står still i huvet och jag kommer inte på ngt att skriva >.>
men jag vill lägga upp ngt. uppdatera lixooom.

typ det enda jag gjort idag är att städa.
och ännu en gång har jag ett as cooolt påslakan (?) på mittt täcke, alltså.
fast denna gång är det med musse pig. så jävla chill.
typ, jävligt intressant vad jag har för påslakan på mitt täcke. men vafa ska jag skriva då? >:
och egentligen vet jag att ni är väldigt intresserade!

En byggnadsarbetare långt från hemorten sitter och tittar på ett fotografi. Hans kompis frågar:
- Är det ett foto av din fru?
- Ja.
- Börjar du få hemlängtan?
- Ja, men tittar jag ett tag till så går det över.


[slut]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0