jag ska fan snart byta upp mig!

gokväll.
jag måste börja detta inlägg med att tala om för er att jag har världens underbaraste bästaste pojkvän!
vi firade ju halvår igår. och vi hade världens mysigaste dag.
fyfan va jag älskar dig.<3

men ääänyweej.
nu sitter jag och tänker ut. hur fan jag ska göra med min jävla önskelista till jul (a'. jag vill ha typ allt.
eller inte allt. men allt som är dyrt. och nästan allt är dyrt!

onödiga saker jag vill ha. som jag inte vet hur jag ska göra med så jag ska få allt!:
1 objektiv(lensbaby)
2 en tv, med dvd och boxer
3 massa agillity hinder
4 ett dussin pengar
5 as mycke smink

och till sist.................

EN NIKON D90!!!!!!!!

jag har bestämt att jag ska byta upp mig. försöka sälja min d3000 får nån tusenlapp. och spara ihop till en D90.
men humm. deh kommer ju aldrig att gå när jag önskar mig massa dyra stuffs.
saga måste prioretera! (jävla svårt ord.)
vad jag ska önska mig i julklapp, och vad jag ska önska mig när jag fyller år.!!

det ska bli kvällens uppdrag. cill..Z

Mitt minne är som en julkalender - full av luckor.

hihi tyckte jag va lite rolig där.

[tschüs!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0