jenny är här, med mig.

tjosan i trosan!
(så sa man för typ 4 år sen. och tyckte att man var as kul)

fatta va less jag är på skolan.
och att kliva upp tidigt. jag orkar inte. och särskilt inte när det är mörkt ute, och kallt som satan!
skolan tog typ 100 år idag. och jag va trött och hade ont i huvet.
och det står fortfarande fitta på mitt skåp :(
det ensa som var plus idag va att gårn hade köpt in nya schmörgåsar. så nu kan man käka frulle på gårn ist för hemma.<3

idag, efter skolan drog jag till stallet och red lillis.
bästa hästen säger jag bara. hon är så jävla full i fan, den busen.
jag älskar verkligen den hästen.<3

nu sitter jag åh jenny å snokar runt.
(jag är så jävla bra på att snoka, faktist.. haha :D)
och nu kom jag på att jag har en tvätt att hänga. faan va tråkigt.

nu ska vi hänga tvätt.

- Doktorn, min man sitter och fiskar i badkaret och toaletten hela dagarna!!
- Vi får nog lägga in honom på sinnesundersökning och observation en tid.
- Ja, fast vi behöver ju fisken!



fint.

[adjö]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0