massa feting diss

typ jahaja.

ibland, så tror man att någon aldrig kommer svika en mer. och bara för att man tror den tanken.
så vipps, blir man feting dissad rakt upp i fejjan.
fan vad jag hatar sånt. det gör fan ont.

jag känner att jag gör jävligt mycke om dagarna nu för tiden.
alltingen är jag med jocke, och om jag inte är med jocke så är jag med doris, och är jag inte med doris så är jag med jenny (L'
jag hinner fan aldrig blogga. *säddili fejjs*
men det hela är på g. så snart kommer'e massa inlägg å grejer å grejer. så då äre bara att hoppas på att folk pallar läsa... ._____.

mejj har affal massa idéer te bloggen. ja måste bara få hjälp. ^w^
[slut]

chill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0