saga goes sjukling (igen).....

inatt trodde jag att jag skulle dö. (igen igen igen)
jag frös ihjäl och va tvungen att sova med strumperna på, så jag skulle kunna överleva.
för er som inte vet, jag HATAR att sova med strumper på.. :(
och jag drömde massa konstiga drömmar om små hjärtan och massa bögar.
(bara för att jag och jocke kolla på another gay movie igår)...
aja tråtts deh så överlevde jag den hemska natten, och vaknade av att nått mongo skicka ett sms te mig vid 6 tiden.

just nu, sitter jag och snorar ner hela sverige känns det som.
och igår snora jag ner halva joakim också. det va ganska pinsamt..
det börjar bli kallt här. men tur att jag har mitt varma pocahontas täcke, och en otroligt lurrvig doris brevid mig.
älskade voffsaan.

så här känner jag mej just nu. näästan då.

nu ska jag överanstränga mig och gå ner och göra en varm oboj.

"Vad är det för likhet mellan Bingolotto och att runka?"

"Plötsligt sitter man där med tre miljoner i handen."

[slut]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0