sljsifjkfjl

gud va alla ska va på mig.
fråga massa saker, berätta massa saker, och bara allmänt dryga er.
seriöst.. som typ, saga. är du fortfarade lebb? :D typ.wtf? ni har fan inte med det att göra.
ta deh lugnt. okej? för jag pallar inte.

jag vet inte vad det är. men det är något som sitter och skaver. långt där inne.
det gör ont. och det går inte att få bort.
jag önskar att jag va borta. inte död.. men borta nån stans, långt bort från verkligheten, och allt som gör ont.
hur fan kommer man dit?.
jag känner för att typ döda nån jävel också.
alla i hela världen (eller typ inte) men massa folk ä så dum i huvet just nu. så det finns fan inte.

dagen idag har iaf varit som alla andra dagar.
massa dryga lektioner och samma gammla tråkiga liv.
MEN. (nu kommer det enda possitiva i detta blogg inlägg)
mitt på matte lektionen kom det en snubbe som sa att vi skulle kolla i korridoren.
(saga va snabbast ut för att glutta.)  vi fick lixom bullfita..<3<3<3<3<33
(för er som inte fattar, saft å bulle)    det gjorde min dag.....

btw, jag har så jävla ont i huvet också. vad är det här?

såhär känner jag mig just nu. jävligt kul.

inte ens en rolig jävla historia.

[slut]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0