här har man ett liv som det händer mycke i !

hmmm.
jag vet inte, men kanske.. att det är lite töntigt att ha ett poccahontas (skiter i hur deh stavas 8D) täcke.
men ja gillar deh (a'

när jag vaknade i morse trodde jag nästan att jag hållde på att dö (igen).
höll heter det ju fan. jag höll på att dö.
men efter en evighets dusch så kände jag att jag fortfarande levde.
tills jag såg att pappa tagit med doris till farmor och gått å fika. ;__;
JAG ÄLKSAR ATT FIKA HOS FARMOR. och jag fick inte följa med.
saga goes angry fejs D:

men det är ju då man tänker på barnen i afrika. inte fan får dom nå jävla fika e.

idag är det lördag, och jag har städat mitt rum.
det är ju sånt man gör på lördagar, right? .____.
och då hitta jag ett sånt där pocahontas <--- rättstavat (!) täcke..

btw? min "bästa kompis" fyller år idag. och hon ska nämligen ha film kväll.
och saga är inte ens bjuden. kul, jag älskar dig också. verkligen.

Vad säger man för att få en blondin i säng?
Hej! :)




[slut]

Kommentarer
Postat av: annah..............

du, jag har berättat varför jag i nte bjöd dig.

jag ville ha det kul, jag ville inte att du och jennika skulle vara i samma rum. och det skulle inte ah funkat, för jag vet att ni inte funkar ihop. jag hade faktiskt tänkt ta pengarna jag fick av pappa och åka på en heldag till gävle med dig. att vi skulle shoppa äta och ha jävligt kul. hade du lyssnat på mig hade du vetat det, men du typ vägrade. du ska fan vara glad, jag hade lika gärna kunna åka till gävle med jennika och du fick komma på filmkvällen, men nej. du betyder allt för mig och jag ville hellre göra det med dig.

jag älskar dig, om du inte visste det.

jag ville bjuda dig, det ville jag. men jag visste att det skulle gå åt helvete om jag gjorde det. så visst du får var sur, men jag gjorde så för att jag ville göra något speciellt med min BÄSTAVÄN.

aja. förlåt, eller nå.

du får ta den tid du behöver för att förlåta mig, jag är inte arg på dig och kommer bli skit glad när du har förlåtit mig, för jag klarar mig inte utan dig, och det vet du.

2010-10-10 @ 12:28:43
URL: http://annahamandaalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0