sånt som bara kommer över mig ibland


carina jonsson, vet du hur mycket jag sakanar dig?..
hon som aldrig kommer tillbaka, eftersom allt psyk tagit över dina tankar, ditt sätt att leva.
åh vad jag önskar att du inte var så sjuk.
när tankarna kommer, så går det inte att stoppa.
då sitter jag här, tänker tills jag blir tokig, tänker ännu mer, tänker tills jag blir vansinnig.
gråter ihjäl mig, och dör lite.
[jag kände att jag behöde visa lite emositet ]

fina saker i mitt liv lista 1:
min bästa pappa någonsin, finns ingen bättre
mina syskon, som alltid ställt upp för mig
min älskade pojkvän, som finns i vått och tort
mina bästa vänner, ni är bäst. allihopa
underbara åsa, som alltid vill hjälpa, och alltid bryr sig.
min vackra hund, är så glad att jag fick dig.
älskade hå, jag älskar verkligen att bo här i mitt i ingenstans
hästarna, ni rensar mina tankar, och får mig att le
kent, åhååhååh. ni får mig att tappa andan ibland, ni anar inte hur fina ni är<3
alla underbara kramar som jag får av alla underbara människor, vet ni hur mycket det värmer?

puss på allt fint




Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är värd varje kram du får Saga!!! Du är en toppen tjej med fötterna på jorden & förmågan att se & förstå vad som verkligen är viktigt i livet... Önskar att jag kunde sudda ut allt jobbigt som du tvingas igenom <3 Kram!!!

2011-04-21 @ 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0