uppdaterling av liv




med tanke på att det va länge sen.
here we g o g o g o

jag trivs, med allt.
det är fin härlig vår, underbart vänder, fina vänner, härlig familj, bästa pojken i världen, åh hans mamma<3
sen är det ju alltid saker som sitter och skaver, men sånt vänjer man sig vid.

jag hat nyss städat rummet och är mega trött, och har jätte ont iknäna.
ätit mig smällfet på godis- CHECK!

så nu äre kolla internet livet och lyssna på finfina kent som gäller.

saknar jocke redan, jätte mycket, och nu tror jag att jag ska sova.

h i tt a d e btw min älskade kent t-shirt idag. wiewieiwe.
lukta helvete, men det är oK.
den är så fin, finaste tröjan jag har. hihi pusspuspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0