hihi saga jonsson, horan du vet!

haha åh guud!
gick ifrån matsalen idag, och en blåhårig tjej gick förbi och smsade.
hon tittade upp på mig, och sa "hora"
hmmmmmmm..
jag blev ju såklart (alla som känner mig veeeet!!) skogstokig och skällde ut henne, med hjälp av mitt moraliska stöd annah.
hennes andlening till att kalla mig det va: för att ja ville.
jaha, för att hon ville?  om jag vill kalla alla som jag ser på stan för hora, är det helt okej att jag gör det då? :)
NÄÄÄÄÄÄÄJ!!!
haha åååh. lillplutten blev så rädd så hon skaka.
eller juste, hon va så sjukt irriterad?! HAHAHAHA
hmm? för att du kallat mig hora, eller vadå?
STÖRD_CHEY_97
fatta ägd hon blev, det lilla aset.
hej lilla bloggen, idag va jag ARG, hihih pusssilipuss

Kommentarer
Postat av: pimcrazyfish

usch ... hon är slampa.. -.-' på RIKTIGT.

2011-08-23 @ 21:15:29
URL: http://killedbybarbies.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0