För ett år sen

skrev jag det här, om min kärlek.
kan inte låta bli att le, det stämmer så himla bra!
min största, första, bästa kärlek, är joakim jonsson.
allt började med att han addade mig på bdb, och min msn.
och efter det så började vi prata med och mer.
tillslut frågade han efter mitt nummer, och vi började smsa ganska mycket.
jag visste inte hur han såg ut, eller vem han egentligen va, men han va så jävla rolig åh prata med, och han brydde sig om mig, åh mitt liv.
och vi fortsatte prata.
efter nån månad så träffades vi, utanför granbergs kiosken för första gången.
åh, jag höll på att dö.
han va så jävla söt.
min största, första, bästa kärlek, är joakim jonsson.
allt började med att han addade mig på bdb, och min msn.
och efter det så började vi prata med och mer.
tillslut frågade han efter mitt nummer, och vi började smsa ganska mycket.
jag visste inte hur han såg ut, eller vem han egentligen va, men han va så jävla rolig åh prata med, och han brydde sig om mig, åh mitt liv.
och vi fortsatte prata.
efter nån månad så träffades vi, utanför granbergs kiosken för första gången.
åh, jag höll på att dö.
han va så jävla söt.
dan därpå träffades vi i valbo, typ.. världens sammanträffande.
på vägen hem dog hans telefon, och han åkte till sin mamma, och jag kunde inte prata med honom på hela helgen.
då insåg jag att jag verkilgen va kär i honom.
nu har det gått snart 8 månader (ett år, och snart åtta månader nu), och jag älskar honom bara mer åh mer.
det går inte att förklara med ord, hur mycke han betyder för mig.
han är allt för mig.
och jag skulle lätt offra mitt liv, för hans.
vi har nästan ingenting gemensamt, och vi tjaffsar nästan jämt om vem som har rätt, och vem som har fel.
eller om vi inte kommer överens om något.
för vi tycker så otroligt olika ibland.
men allt löser sig, fast att han kan va så otroligt pucko :*<3
typ det ända vi har gemensamt är att käka godis och kolla på två och ½ män. huhu.
jocke är inte bara min pojkvän, han är min bästa
vän också.
vi har så jävla kul, och vi kan vara så sjukt töntiga så det finns fan inte.
jag vill dela hela mitt liv med dig. alltid.
för jag älskar dig mest av allt som finns i hela universum.
älskling..
tillsammans är vi oslagbara!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jocke

Söt du är gumman!

Jag älskar dig också <3

2011-12-04 @ 00:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0