tjugotredje december

hejhej, halå.
måste bara slänga in ett inlägg om the girl with the dragon tattoo, som jag och jocke såg igår kväll.
den var verkligen sjukt bra, så bra att man inte vet om svenska eller engelska veritionen var bäst.
så den får iallafall fem av fem toasters!

idag äre sista backup dagen. nu äre fan bäst att jag tar tummen ur arslet och fixar det sista.
blir stan en sväng med pappa snart, sen dags att klä granen, och tillslut uppesittar kväll.
undrar om jag får sitta själv med det ikväll, eller om jag kanske åker till jocke och åsa och gör det.
w/e
inte så många som är intresserad om jag ska sitta hemma eller inte.
nu ska jag ta tag i livet ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0