saker jag stör mig på!!!!!!!!!!!

1; alla brudar i hela jävla sverige knäpper kort på sina bröst/gör så de tar uppmärkasmheten på en ego bild,
sen den lägger de upp det på blogg, fejsbuk eller bdb.

och ibland skriver de till åh med; igga bilden på mig :)
lixom, wtf?
åh så irreterande :]

2; sånna som gör små cutt i armarna..
och tycker så otroligt synd om sig själva för att de förlorat en vän, eller typ pojk/flickvän beter sig skit.
herregud, det jag menar är;
om varenda en hade cuttat för en sån sak, så skulle ju alla i hela världen gå runt med ärr.
DET ÄR FULT, okej?.


detta är mina åsikter, och jag syftar INTE på någon.
jag stör mig bara så jävla mycket på det.

Kommentarer
Postat av: Reby Solo

Sv: kul att du har en samojed!

Men hallå eller, varför skulle de lägga upp bilder på Samojed i ett chowchow galleri? xD mycket möjligt att den är lik en samojed men det är iallafall inte en. Slutdiskuterat ^^

2011-02-20 @ 14:10:09
URL: http://reby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0