tjugonde februari

söndag..
vaknade av att bror var ledsen och hade 40 grades feber, och ont i kroppen, vid 8.
så jag hoppade upp, och fixade lite med doran.
nån timme efter det åkte pappa och sam till sjukhuset och jag blev kvar här.
har städat och plockat undan i huset idag iallafall.
jag ÄR duktig, så nu har jar jätte ont i ryggen.
men det ska väl va lite också.

nu..
vet jag inte vad som ska hända.
ska väl ut på en promenad enligt doris, hon ylar och jollar sig.. ._.


imorgon.....
har jag tyska prov, och jag vet knappt vad vi har prov på.
jag lyckades iallafall få vg på mitt hitler prov!!!
nöjd fejs på det :]

doris mitt i ett ylande, så jävla ful :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0