Cabaka's Xanadu of Bosse ♥

gomorgon.
det är ganska många som funderar över vad doris är för ras, vart hon kommer ifrån..
osv.
så här kommer det ett inlägg om henne :)

hej! jag heter doris, och jag är en samojed hund!
egentligen heter jag cabaka's xanadu of bosse, men min förra matte tyckte jag skulle heta något enklent.
det blev doris.
jag har en c-höft, vilket betyder att jag kanske kommer få problem med den när jag blir äldre...
därför kunde inte min förra matte uppe i järpen ha kvar mig..
så jag fick komma till saga istället.

min personlighet är inte riktigt som alla andra hundar..
jag är dryg, och hyper, nästan jämt.
jag älskar att vara ute och springa i snön. då känner jag att jag skiter i hela jävla världen.
för jag är så jävla rolig när jag är ute och drygar.
jag tycker det suger att gå fot, vara lydig och lyssna.
dryg är mitt sanna jag!

när jag får tråkigt hemma, brukar jag äta upp vantar, tugga sönder pappers kartonger & skor.
det smakar alltid bra.

jag brukar också riva ut hela husets gossedjur.
jag har ungefär 20 stycken, och jag ska ha allihopa. hela tiden.
det känns bäst så!

jag älskar att få uppmärksamhet. livet ska bara handla om mig?
sitta i soffan, slicka i folks ansikte och ligga i knät är också mitt intresse.
flåsa sam i ansiktet känns alltid bra det också!
jag är alltid pigg, go och hyper glad! :D:D:D:D:D

mina favorit kompisar är katterna i huset!
de ställer alltid upp att bli tvättade.
så jag ger dom lite slickar då och då. visserligen blir dom genomblöt. men det är deras problem.
jag gillar verkligen att springa och busa med mina hund kompisar rally (golden), dexter(finsk spets), och lakko!(svensk lapphund).
jag kan aldrig tröttna. aldrig aldrig aldrig!

jag är en allmän plåga, för allt och alla!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0