joakim goes cepe

igår kväll runt halv 11 tiden ringde jocke till mig medans han sov, och va totalt väck.

s- hej älskling, du skrämde skiten ur mig när du ringde.
j- jaha.
s-vad gör du?
j- *slummrar åh mummlar å slabbrar*mmdvopoaq sover......
s- jaha, hur länge har du sovit?
j-*slummrar åh mummlar å slabbrar*
s-men hur länge sov du?.... *börjar bli irreterad*
j-*slummrar åh mummlar å slabbrar* ännu mer
s-men jag frågar hur länge du soovit!!!?????!!!!!!!!!!!!!!!!
j- JA JAG SA JU DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
s-men jaha?... men skit i det då
aja vad ska du göra nu?
j-*slummrar åh mummlar å slabbrar* *slummrar åh mummlar å slabbrar*
s-ska vi prata sen?
j-men nej?!
s-nehe?..vad gör du?
j- alldeles tyst...
s-men hallåååååååååå?!?!
j-tyst...
s- JOAKIM?!?!?!?!?!
j- MEEEEEEEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!?!??!?! VAD VILL DUUU?
s- jaha men hejdå.

fick inget svar tillbaka, så då la jag på.
klockan 3 på natten ringde han tillbaka, och bad om förlåtelse till varför han inte hade ringt på hela kvällen.
wtf lixom.
HAHAHA. hihi, funni man, funni man.  det va så jävla kul :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

DONT DO DRUGS

2011-01-09 @ 22:07:51
Postat av: rebecca (:

hahaha! :p

men det ska ju va lite å :)

2011-01-09 @ 22:17:32
Postat av: Anonym

hahaha! :p

men det ska ju va lite å :)

2011-01-09 @ 22:18:09
Postat av: Anonym

hahaha! :p

men det ska ju va lite å :)

2011-01-09 @ 22:18:57
Postat av: Anonym

hahaha! :p

men det ska ju va lite å :)

2011-01-09 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0