trettioförsta januari

inatt drömde jag om att jag hade ett svart varmblod.
åh, han va så otroligt fin..
vi körde ett lopp, låg i andra spår, bakom ett ljusbrunt sto..
körde ut i tredje spår, och var påväg mot upploppet..
det va typ 10 meter kvar till mål, och det skiljde några cm från det andra stoet..
5 meter kvar..
så jäääävla nääära..

pling pling.

jaha. då skulle man upp och klä på sig :(
hinner aldrig drömma klart mina drömmar ...


skolan va ju lika trög som vanligt.
slutade runt 2, och drog te bollnäs.
och mot granbergs backen, till jocke jonsson!
va där någon timme..

och nu sitter jag här..

har börjat äta a-fil nu, som ska hjälpa mot magen..
så jag hoppas det funkar!
har blitt jävligt less nu. D:

nu ska jag läsa bloggar, sen ska jag sova!



BTW, JAG HAR NYA HISTORIER PÅ GEEE!!! :D

ADJÖ

en söt bild på mina bloggkompisar också :)
HAHAHA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0