bara för att jag är så ensam och har ångest

så gör jag den här.


Visste du ...

att jag vill ha - jocke här, nu.
att min senaste kyss - var med världens finaste<3
att jag lyssnar mest på - kent!
att jag pratar - mycket, och högt.
att jag inte gillar - när jag känner mig tjock.
att jag avskyr när folk - tror att dom är nått.
att kärlek är - underbart.<3
att jag gillar att - vara med hästarna.
att jag alltid kommer att - vara mig själv.
att jag är hemligt förälskad i - jocke. fast det är inte hemligt direkt.
att sist jag grät var - nyss. för att jag inte orkar mer
att min mobiltelefon är - ful och dålig
att när jag vaknar på morgonen - önskar jag att det ska bli en bra dag,
att innan jag går och lägger mig - pratar jag med världens finaste.<3
att idag har jag - kört världens bästa häst
att jag just nu tänker på - att hålla mig vid liv
att i kväll ska jag - äta glass,
att i morgon kommer jag -


Jag:
Är singel? nej<3
Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? nej, fyfan va pinsamt
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja, det skulle jag faktist
Skrattar åt dina egna skämt? ja, eftersom att jag berättar skämten för att de är så jävla roliga.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? yes


Har du:
piercingar? näj.
Syskon? Ja, två stycken äldre.
Jobb? nej vafan.
För många vänner? hell no
Rymt hemifrån? hihi ja, och de kommer alltid på mig, och hämtar mig.
Färgat håret? ehm ah.
Bra självförtroende? nej, tyvärr har jag inte det..
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja. klart jag har
Varit kär? ohja
Gjort något olagligt? ja,
Somnat i skolan? i soffan på gårn.
Brutit ett ben?
Tappat bort mig i min hemstad? ja, lätt
Sett en fallande stjärna och önskat? everytime.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jaa
Smugit ut utan lov? yeeeepp
En hemlighet som ingen annan vet? ja, faktist
Sovit en hel dag? Ja.
Somnat gråtande? Ja.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? hell no
Blivit generad inför folk? Ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen?näe
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? no.
Haft ett förhållande i mindre än en månad? Ja,
Blivit kallad player? nope
Färgat ditt hår svart? yes


Vad:
Längtar du till mest just nu? att må bra
Ska du göra i helgen? ingenting
Har du för kläder på dig? skitfult
Gjorde du igår? var hos jocke, och på bandy.<3
Ska du göra i sommar? sova, och vara med jocke<3
Åt du senast? hummmmmm
Har du för mobil? ful
Vad köpte du senast? oj, ehm, godis kke.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0