tjugonde mars

har varit hemma typ hela dagen.
stack till stallet och flummsa med bästa hästen runt tolv.
lixom, världens finaste häst.<3


efter det så vare bara att springa och trycka på TVn och kolla på bandy.
JAG HATAR DOMMAREN.
fyyfyfyfyffyfy!!!!!

så jag gick och tröståt köttfärspaj hos farmor efter förlusten. >:(


IDAAAAAAG
har jag gjort rekord i att gå slingan på 3km.
det tar ca 40 minuter att gå runt den i normal takt.
och jag gick på 25 MIN!!!! WOOOHO!
fan, jag är så jävla snabb!

och titta titta, jag har fått en inflyttnings gäst,
som vill bo hos mig.
hoppas du överlever, lille vän<3


jag älskar sånna här dagar, som man blir så otroligt glad av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0