wie, gammalt åh gött :)

hihi, hittade en gammal lista från bdb i början när jag och jocke blev tillsammans.
så nu gör jag om den, igen.
eftersom jag antar att det har blivit lite förändringar..

gammla;

vad heter ni? Saga och Joakim!
hur träffades ni? via bdb ^w^
hur länge har ni varit tillsammans? 1 månad och.. 4 dar 8DDD
förlovade? nej xD
bor ni ihop? haha nej^^
har ni barn? ja, 3 stycken
har båda körkort? nej inte va ja vet 8D
kommer du ihåg er första kyss? jaaaah! deh gör jag :D
vem sa "jag älskar dig" först? jag (h'
vem är äldst? Jag 8D
vem fyller först på året? JAG : D
vem sjunger bäst? han säkert! ja har faktist int hört han sjunga ;o
håller ni i handen på stan? vi går int på stan men.. xd
kände ni varann innan ni blev ihop? yes :)
vad har ni gemensamt? jalu, deh ä faktist ganska mycke. tycker ja iaf (:
blev du kär i första ögonkastet? ja! ^w^
har ni någon speciell låt? ohja! vera-naken i min säng :D
har ni gråtit i varandras armar? nope ;p
har ni varit utomlands tillammans? näjje
vilket är ert bästa minne? ;$
vad gör ni en vanlig vardagskväll? ja venneh. xd smsaar å nördar. det beror på om vi ä med varann eller inte ;o
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? men jaa? :o
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nope^^
blir du lätt svartsjuk? yes, det blir jag :c
brukar ni bråka? Nej, inte ofta iaf :p
ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar ;p
vilken är hans finaste kroppsdel? hela han är finast : D
brukar nån av er prata i sömnen? han stönar i sömnen. ränkas deh? : D

 

 

nya;

vad heter ni? saga och jocke/mongo<3
hur träffades ni? via bdb
hur länge har ni varit tillsammans? oj, ehm. 10 månader och dagar åh dagar
förlovade? nej ;p
bor ni ihop? näe,
har ni barn? haha, nej fyfan, inte än på ett tag :)
har båda körkort? nej
kommer du ihåg er första kyss? japp, det kommer jag aldrig glömma!
vem sa "jag älskar dig" först? jag (:
vem är äldst? jag
vem fyller först på året? jag :3
vem sjunger bäst? haha, han, när han sjunger sina special låtar. :)
håller ni i handen på stan? näe, inte när det är kallt iallafall. örka
kände ni varann innan ni blev ihop? nja, inte jätte bra
vad har ni gemensamt? vi tycker om typ samma godis, och vi gillar tacos
blev du kär i första ögonkastet? ehm, ja!
har ni någon speciell låt? hum, vera låten är gone. vi uppdaterar våra speciella låtar, just nu är det ingen, tror jag.
har ni gråtit i varandras armar? maeen, ja :] <3
har ni varit utomlands tillammans? nej :((((
vilket är ert bästa minne? oj, det är typ miljoner. när vi åkte bob i torsdags kanske? (:
vad gör ni en vanlig vardagskväll? kollar på två och ½ män, och äter godis
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja, klart vi gör!
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej.
blir du lätt svartsjuk? ohja. hate it
brukar ni bråka? mer tjaffsa.
ringer eller SMS:ar ni mest? ringer, vi smsar typ, aldrig
vilken är hans finaste kroppsdel? det måste vara hans ansikte, och ögonen!

brukar nån av er prata i sömnen? hum, ja. det händer att han gör det. :)

hahah, aw. första bilden på oss tillsammans.
minnen! :''')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0