blablabla, duvet

Berätta 10 sanningar om dig.
Utmana sedan 5 personer!
blev utmanad avLouise Jonsson

1 Jag har linser, ser inte ens mina fötter utan, typ.
2 Jag älskar verkligen hästar, jag hatar mig själv för att jag inte alltid har ork i kroppen så jag kan vara med dem mer än va jag är.
3 Jag får lätt dåligt samvete och ångest, kan vara bara av att jag tittar ut på gårn får ja ångest för doris leksaker ligger där ._.
4 Mitt hjärat är i Jockes händer, släpper han mig, dör jag. Eftersom han har lärt mig att börja leva<3
5 Öh.
6 Jag saknar verkligen min mamma. Hon är inte död. Fast endå så är hon inte närvarande.
7 Jag drömmer om att söka samhelle 3 år, jobba ett år, och sen söka in till Polishögskolan. Ihh.
8 Min hund får mig alltid att le, varje dag.
9 Jag längtar oerhört mycket efter att få se kent live. jag kommer dö i hjärtatack av lycka.
gud.
10 Min jocke, min pappa, min bror och min syster ä finaste människorna på jorden.


alla som inte har en pinne i röven.
skriv skriv skriv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0