elfte maj



om de säger att jag är lik dig,
om de säger att jag pratar som dig,
och om jag har din näsa, dina lår, din rumpa och dina handleder.
blir jag lika sjuk som dig då?


"men saga. sluta upp med att tänka.
gör nått i stället för att bara sitta där i ångest och oro."
det är så jävla lätt för dig att säga.


låt mig bara få sörja färdigt, låt mig bara få må såhär.
låt mig bara vara. för det går inte att göra något åt det här


men jag måste bara få säga
jag är så jävla lessen för allt. jag ångrar nästan att jag föddes, för att jag inte får ha dig här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får vara ledsen Saga! Vi älskar dej för den du är & du är toppen <3

2011-05-11 @ 23:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0