stay-with-me

man har ju lixom jätte många vänner, bra, schyssta och så.
men endå har man två som man kan lita på.
men så har man en, en enda av så himla många vänner, som faktist förstår.
vad man går igenom, varför det blir som det blir, och upplevt samma sak.
seriöst, det känns så himla bra.
sen jag var åtta år, har jag bara väntat på att få prata med någon, som verkligen fattar var jag pratar om.
kännslan man får, det är sjukt!
allting känns så jävla mycket lättare, när man har en vän som faktist varit med om samma sak,
så man kan prata om det, stötta varandra och lita på varandra. ♥
wääääääyyj
jag som är mrs. serious :]

Kommentarer
Postat av: annah

Jag är glad att du har en sån, ledsen för allt jag gjort..

2011-11-10 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0