tror du att kärlek är som sångerna vi hör?

wääääy.
livet kunde inte bli bättre.
eller?
jag brukar inte skriva sånt här. men nää nu är så faktist så jävla trött på det här.
på allt, livet, mig själv, skolan. allt, till och med doris.
fan vad jag hatar henne idag.
hatar så mycket så en hatlista skulle inte ens räcka till.
känner mig trasig, tom, värdelös.
känns som att ingen jävel bryr sig, uppskattar det man gör.
eller ens vill vara deltagen i mitt liv.
det känns som att ingen förstår, inte vill förstå, inte ens försöker förstå.
någon som känner som jag kan ju kontakta mig via mail eller telefon :)
[email protected] 0768144317

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men seså upp med hakan Saga! Längesedan vi sågs, jag undrar vad du ska bli när du blir stor? Alltså vad ska du gå på gymnasiet? Gudarns va häftigt att ha allt framför sig!

Pussa Doris från mig!

2011-11-02 @ 00:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0