tjugonionde oktober

förlåt för att jag så gärna vill vara med dig.
men endå, förlåt för att jag låter dig vara.
förlåt för att jag är på dig för mycket,
förlåt för att jag inte vill sitta här, som jag alltid gör, och bara tänka på vad jag kan ändra på, så du ska älska mig mer.
förlåt för att mina trårar rinner, för att jag älskar dig.
förlåt för att jag försöker, fast det inte räcker till, och förlåt för att jag aldrig kan vara som du vill ha mig.
förlåt för att jag aldrig är perfekt.
jag försöker göra allt för dig, men spela roll vad jag gör.
du är aldrig nöjd, och det duger aldrig.
allting blir bara fel, VAD jag än gör.
det sårar mig, jag försöker så himla mycket, jag gör verkligen det,
men det verkar endå inte spela någon roll.
vet du?
mina tårar har aldrig runnit såhär mycket för dig, någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0