söndag, tjugonionde april

gud vad bra mitt liv känns, woho!
fast att det är söndag. men i och för sig så är vi ju ledig både måndag och tisdag, känns helt okej!
idag ska jag bara försöka ta det lugnt!
För vet ni hur mycket jag legat i den här veckan?
jo, så här ser mitt träningsschema ut, så ofta det bara går.
Måndag- Gym ca 60 min. PW 30 min 3,2 km.
Tisdag- Jogg med vikter 19 min 3,2 km.
Onsdag- Gym 90 min. PW 30 min 3,2 km.
Torsdag- Jogg med vikter 19 min 3,2 km.
Fredag- Gym 90 min, PW 30 min 3,2 km.
Lördag- Jogg utan vikter 45 min 5,5 km.
Söndag- ViiiLA

så, inte dåligt va?
men fatta vad rastlös jag kommer vara idag, när jag inte har så mycket att göra..
hmm..
jaja, fint väder iallafall, kanske ska träna lite agillyty med dorran ute på gården en stund.
då blir hon glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0