22:44

sitter och funderar på livet. 
eller egentligen vet jag inte om jag gör det heller e.
jag lyssnar på musik, skriver med sanna på msn, och jocke på skype.
han ska snart bli storebror för 4:e gången!.. tror jag är mer nervig än vad han är.
hoppas för gudarna att allt går som det ska.
jaja. sitter och skriver ihop ett tränings schema inför hösten, längtar som en tok.
men nu i söndags fick jag världens värk i mitt vänster knä, och jag antar att det är överansträngning. skit tråkigt.
då jag sprang tisdag, torsdag och lördag, och gick resten av dagarna så är inte det så mycket. 
jag ska ju trycka in tre gympass på det där också. blää, hatar när man ska sätta igång träningen och kroppen alltid ska säga ifrån med något!..
jaja, har lindat det när jag ridit och gått prommis med fina vänner, och andvänd voltaren.
men nu efter tre dagar av inget bättre resultat så tog jag pappas supersalva och hoppas på bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0